Content­marketing

Een goed verhaal goed vertellen.


Relevantie, authenticiteit, transparantie

Het zijn moeilijke woorden. Maar het komt erop neer dat mooie praatjes niet meer werken.


Mensen zijn op zoek naar relevante content. Informatie die helpt om hun droom te realiseren. Of om gewoon een dagelijks probleem op te lossen. Breng het in een vorm die aansluit bij hun interesse en (web)gedrag. Een blog, whitepaper, tips & trucs, handleiding, discussie…

Maak je informatie vindbaar

Zorg ervoor dat je doelgroep je informatie vindt. Hou rekening met de eisen van Google en sociale media. Vergeet daarbij video niet.

Een beeld zegt meer

Mensen kijken liever naar een goed, kort filmpje op YouTube dan dat ze lappen tekst lezen. En dat zeg ik, als tekstschrijver. Maar ik weet ook dat een goed script en duidelijke voice over de basis zijn voor een effectieve video. Dus daar is toch weer tekst voor nodig đŸ˜‰

Van conversatie naar conversie

Zodra je doelgroep in contact komt met jouw informatie, moedig je aan om te reageren. Stimuleer om je content te delen, een reactie te plaatsen. Want je wilt niet zenden, maar communiceren. Het gaat om interactie met je doelgroep.


Zullen we er eens over doorpraten?

Neem contact met mij op